Vzpostavitev IP telefonije in internetnega priključka

Izziv

Naročnik se je odločil za selitev v nove poslovne prostore. Na novi lokaciji so želeli stabilen in hiter internetni priključek ter ureditev telekomunikacij, ki bi jim olajšale delo s strankami.

Naš izziv je bil kako optimalno izkoristiti novo IP telefonijo, da bo delo s strankami čimbolj tekoče in avtomatizirano, uporabiti statistiko klicev za analizo in zmanjšati stroške?

Izziv in rešitev

Na lokaciji Tehnološkega parka Ljubljana Brdo Ljubljana imamo vzpostavljeno lastno omrežje za zagotavljanje storitev telekomunikacij in interneta. Naročniku smo zato lahko omogočili priključitev na internet s hitrostjo 100/100 Mb.
Ker pa ima naročnik predvsem delo s strankami, ki kličejo za podporo, smo jim uredili tudi IP telefonijo na naslednji način:

  • Vsi dohodni klici v delovnem času prihajajo na klicno skupino, v kateri so prijavljeni podporniki.
  • Podporniki se lahko prijavijo ali odjavijo iz skupine glede na gostoto klicev oziroma po potrebi.
  • Klice sprejemajo po sistemu prvi prosti, kar pomeni, da klici strank niso zgrešeni.
  • Zaposleni v podjetju imajo na svojih prenosnih PC-jih nameščene IP SIP programske odjemalce za upravljanje s klici. Za telefonske klice uporabljajo naglavne slušalke, fizičnih telefonov nimajo.
  • Stroški so se zmanjšali, saj se lahko uporabnik na SIP odjemalec prijavi kjerkoli. Če je uporabnik v tujini, lahko kljub temu opravlja interne in zunanje klice v Sloveniji.
  • Za statistiko klicev imajo urejen spletni dostop do baze podatkov o klicih.
  • Izven delovnega časa klicatelje pričaka prijazen nagovor. Rešitev omogoča, da uporabnik pusti sporočilo, ki ga dežurni zaposleni prejme po elektronski pošti.

Rezultat

Zadovoljne stranke naročnika, saj niti eden klicv ni izgubljen. Rešitev omogoča podporo izven delovnega časa, saj zaposleni dobijo sporočila strank po e-pošti. Dežurni zaposleni se lahko s svojo telefonsko številko in prenosnim PC-jem prijavi od kjerkoli, če je to tujina, pa se zmanjšujejo tudi stroški.

Ne spreglejte novosti in nasvete

Prijavite se na Cityport e-novice z zanimivostmi in nasveti s področja oblačnih sistemov, telefonije, spletnega gostovanja in ostalimi koristnimi vsebinami.