Prehod iz fiksne na internetno telefonijo

Na Cloud broker smo prejeli klic ene od osnovnih šol v Sloveniji in kaj hitro smo ugotovili, da gori voda. Obstoječa rešitev telefonske infrastrukture ne kaže znakov življenja, serviser bo prišel čez dan ali dva, šola pa ne more biti odrezana od sveta. Kaj storiti?

Klasična (komplicirana) komunikacijska platforma zahteva od podjetnika, ali v našem primeru šole, da s strokovnjakom sklene posebno pogodbo o upravljanju, vzdrževanju, izvajanju rezervnih kopij, … Pogodbenik postane s tem odvisen od zunanjega izvajalca, ki v veliki meri nima vpliva na odzivne čase servisa, hitro dodajanje novih uporabnikov oziroma na kakršne koli nadgradnje, spremembe, … Podjetnika tako omejuje najšibkejši člen v verigi, na katerega v veliki meri sam nima vpliva.

Pri storitvah v oblaku pa podjetnik sam od kjerkoli, na podlagi navodil, upravlja s svojo komunikacijsko platformo. Ponudnik storitve je seveda na voljo, da v primerih, ko podjetnik sam ne uspe razrešiti problema, vskoči in mu pomaga pri razrešitvi. Tako podjetnik lahko sledi svoji poti, se ne ozira na druge in tudi na področju telekomunikacij maksimira svojo produktivnost.

S storitvijo Alstar cloud lahko šole same upravljajo komunikacijsko platformo.

Vrnimo se nazaj k našemu izzivu v šoli.

Vse šole v Sloveniji so vključene v internetno omrežje preko Arnes-a. To omrežje šolam omogoča, da vzpostavijo storitve v oblaku, ki bodo imele nižje stroške že pri vzpostavitvi in prav tako na dolgi rok. Uporabijo torej obstoječo infrastrukturo, ki jo uporabljajo za dostop do spleta in v primeru, da že uporabljajo IP telefonske aparate, tudi teh ni potrebno zamenjati. Implementacija je izjemno hitra. Alstar cloud v sodelovanju z Arnesom zagotavlja stabilno in varno komunikacijsko platformo ter cenovno najbolj učinkovito storitev.

S storitvijo Alstar cloud lahko šole same upravljajo komunikacijsko platformo. Vklapljajo in izklapljajo avtomatske odzivnike pred in po počitnicah, kreirajo čakalne vrste za uradne ure, upravljajo skupine uporabnikov, ki sprejemajo klice v določenih terminih, dnevno prejemajo seznam zgrešenih klicev na e-pošto. Imajo možnost vzpostavitve govorilnih ur preko telefona, ponudbe informacij za starše. Vse to preprosto, preko spletnega vmesnika in v realnem času.

Ne spreglejte novosti in nasvete

Prijavite se na Cityport e-novice z zanimivostmi in nasveti s področja oblačnih sistemov, telefonije, spletnega gostovanja in ostalimi koristnimi vsebinami.

POVABIMO VAS NA KAVO,

POVEJTE NAM, KAM IN KDAJ!