Pogoste težave in vprašanja pri TELEFONIJI

Nedelovanje telefona – najprej preverite:

  • Ali so kabli pravilno vklopljeni v telefon in stikalo
  • Preveriti, če deluje internet
  • Resetirajte telefon – izklopiti UTP kabel (15 sec) in ponovno vklopite
  • Ali telefon dobi IP naslov? (111.222.333.444)
  • Koliko telefonov ne deluje? (preverite, še ostale telefone)
  • Ali so mogoče potekala vzdrževalna dela (mreža, elektrika, router, stikala)

Za lažje odpravljanje težav nam pošljite naslednje informacije:

  • Interna in javna številka, ki ima težave
  • Koliko telefonov ne deluje?
  • IP naslov telefona? (111.222.333.444)
  • Preverite ekran telefona in nam posredujte sliko

Kako vklopiti preusmeritev na telefonu AVAYA?

  • Features -> Forward -> Forward Unconditional -> ON -> 0012345678

Kje najdem MAC ali fizični naslov?

  • MAC naslov je predstavljen z 12 mestnim številom ponavadi se nahaja na spodnji strani telefona v obliki npr. 11:11:a1:1a:1a:11

Kje najdem ip naslov telefona?

  • Yealink model – s pritiskom gumba OK se na zaslonu prikaže IPv4: xx.xx.xx.xx
  • Yealink prenosni model – s pritiskom gumba OK/Baza/IPv4
  • Avaya model – s pritiskom gumba A – home/Network Information/s puščico v desno
  • Grandstream model – s pritiskom na srednji gumb OK/ i-stanje/Stanje omrežja/IPv4
  • Gigaset prenosni model – Nastavitve/Sistem/Lokalno omrežje/IPv4
  • Polycom model – Meni/Stanje/Omrežje/TCP/IP

Zakaj se še vedno prikazuje staro ime na telefonu?

  • V dnevniku klicev je treba izbrisati staro ime
  • Pod zaslonom pritisnite tipko Dnevnik za prikaz devnika klicev
  • Pod zaslonom pritisnite tipko Možnosti
  • Smernimi tipkami (gor/dol) se premaknete na koncu na Briši vse 
  • Potrdite OK

Kako spremenim ime na hitri tipki?

  • Pritisnite gumb, kjer je ime, ki ga želite spremeniti (držite 3 sekunde)
  • Smernimi tipkami (gor/dol) se premaknete do številke 3.Oznaka in vpišete ime
  • Pod zaslonom pritisnite gumb Shrani

Na telefonski številki delujejo samo izhodni klici? Ste nedosegljivi?

  • Preverite ali je vklopljena preusmeritev
  • Preverite ali je vklopljena funkcija DND (ne moti)

Zakaj telefon nima omrežja?

  • Preverite ali so vsi kabli dobro vklopljeni
  • Preverite delovanje interneta
  • Poskusite vklopiti ta telefon, kjer deluje drug telefon. Če se registrira, je napaka v povezavi na stikalu.

Kaj je potrebno poslati za vzpostavitev odzivnika?

  • Razumljivo napisano besedilo oziroma navodila za odzivnik
  • Točne javne številke odzivnika in ure kdaj se vklopi / izklopi
  • Če pošiljate posnetek mora biti v .wav formatu. (Datoteka WAV)

Zakaj se moji klici prekinjajo, brenčijo? Preverite in pošljite nam naslednje podatke:

  • Ali je klic jasen, če uporabljate zvočnik?
  • Zamenjajte vrvico in slušalko
  • Ali se zgodi samo na enem telefonu ali na več kot enem?
  • Številko, ki ima težave?
  • Ali prekinjana samo na internih linijah, ali tudi pri zunanjih?
  • Ali je linija vzpotavljena?
  • Se ne sliši ali prekinja?
  • Ali ima telefon preusmeritev na mobilino številko?

Če želite zahtevati spremembo konfiguracije na telefonu, imen, preusmeritev, funkcije vklopa / izklopa na telefonu, nam vedno pošljite naslednje, da hitro rešimo zadevo:

  • Interna in javna številka, na kateri so potrebne spremembe
  • Ime in priimek
  • Natančen opis, kaj je treba storiti

Za lažje odpravljanje težav pri klicanju v tujino vas prosimo da ob prijavi napake:

  • Pošljete nam številko klicatelja
  • Klicano številko
  • Čas kdaj je bilo klicano

Ne spreglejte novosti in nasvete

Prijavite se na Cityport e-novice z zanimivostmi in nasveti s področja oblačnih sistemov, telefonije, spletnega gostovanja in ostalimi koristnimi vsebinami.

POVABIMO VAS NA KAVO,

POVEJTE NAM, KAM IN KDAJ!