Nedelovanje telefona – najprej preverite:
- Ali so kabli pravilno vklopljeni v telefon in stikalo
- Preveriti, če deluje internet
- Resetirajte telefon – izklopiti UTP kabel (15 sec) in ponovno vklopite
- Ali telefon dobi IP naslov? (111.222.333.444)
- Koliko telefonov ne deluje? (preverite, še ostale telefone)
- Ali so mogoče potekala vzdrževalna dela (mreža, elektrika, router, stikala)
Za lažje odpravljanje težav nam pošljite naslednje informacije:
- Interna in javna številka, ki ima težave
- Koliko telefonov ne deluje?
- IP naslov telefona? (111.222.333.444)
- Preverite ekran telefona in nam posredujte sliko
Kako vklopiti preusmeritev na telefonu AVAYA?
- Features -> Forward -> Forward Unconditional -> ON -> 0012345678
Kje najdem MAC ali fizični naslov?
- MAC naslov je predstavljen z 12 mestnim številom ponavadi se nahaja na spodnji strani telefona v obliki npr. 11:11:a1:1a:1a:11
Kje najdem ip naslov telefona?
- Yealink model – s pritiskom gumba OK se na zaslonu prikaže IPv4: xx.xx.xx.xx
- Yealink prenosni model – s pritiskom gumba OK/Baza/IPv4
- Avaya model – s pritiskom gumba A – home/Network Information/s puščico v desno
- Grandstream model – s pritiskom na srednji gumb OK/ i-stanje/Stanje omrežja/IPv4
- Gigaset prenosni model – Nastavitve/Sistem/Lokalno omrežje/IPv4
- Polycom model – Meni/Stanje/Omrežje/TCP/IP
Zakaj se še vedno prikazuje staro ime na telefonu?
- V dnevniku klicev je treba izbrisati staro ime
- Pod zaslonom pritisnite tipko Dnevnik za prikaz devnika klicev
- Pod zaslonom pritisnite tipko Možnosti
- Smernimi tipkami (gor/dol) se premaknete na koncu na Briši vse
- Potrdite OK
Kako spremenim ime na hitri tipki?
- Pritisnite gumb, kjer je ime, ki ga želite spremeniti (držite 3 sekunde)
- Smernimi tipkami (gor/dol) se premaknete do številke 3.Oznaka in vpišete ime
- Pod zaslonom pritisnite gumb Shrani
Na telefonski številki delujejo samo izhodni klici? Ste nedosegljivi?
- Preverite ali je vklopljena preusmeritev
- Preverite ali je vklopljena funkcija DND (ne moti)
Zakaj telefon nima omrežja?
- Preverite ali so vsi kabli dobro vklopljeni
- Preverite delovanje interneta
- Poskusite vklopiti ta telefon, kjer deluje drug telefon. Če se registrira, je napaka v povezavi na stikalu.
Kaj je potrebno poslati za vzpostavitev odzivnika?
- Razumljivo napisano besedilo oziroma navodila za odzivnik
- Točne javne številke odzivnika in ure kdaj se vklopi / izklopi
- Če pošiljate posnetek mora biti v .wav formatu. (Datoteka WAV)
Zakaj se moji klici prekinjajo, brenčijo? Preverite in pošljite nam naslednje podatke:
- Ali je klic jasen, če uporabljate zvočnik?
- Zamenjajte vrvico in slušalko
- Ali se zgodi samo na enem telefonu ali na več kot enem?
- Številko, ki ima težave?
- Ali prekinjana samo na internih linijah, ali tudi pri zunanjih?
- Ali je linija vzpotavljena?
- Se ne sliši ali prekinja?
- Ali ima telefon preusmeritev na mobilino številko?
Če želite zahtevati spremembo konfiguracije na telefonu, imen, preusmeritev, funkcije vklopa / izklopa na telefonu, nam vedno pošljite naslednje, da hitro rešimo zadevo:
- Interna in javna številka, na kateri so potrebne spremembe
- Ime in priimek
- Natančen opis, kaj je treba storiti
Za lažje odpravljanje težav pri klicanju v tujino vas prosimo da ob prijavi napake:
- Pošljete nam številko klicatelja
- Klicano številko
- Čas kdaj je bilo klicano