Podpora

NUJNO OBVESTILO: zaradi zadnjih dogodkov in vladnih ukrepov v povezavi z virusom COVID-19, VSE  NENUJNE posege na terenu do nadaljnjega ne izvajamo. Hvala za razumevanje.

Za vas skrbimo MI.

Samodejen nadzor delovanja povezav in odprava napak poteka na omrežju 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Z ustreznim upravljanjem komunikacijskih sistemom in infrastruktur, pravočnasnim izvajanjem nadgradenj programske in strojne opreme ter uspešnim odpravljanjem morebitnih nepravilnosti pri sistemih, vam zagotavljamo brezhibno delovanje in optimalen izkoristek vseh prednosti, ki jih ponujamo v obliki storitev CITYPORT in VOIPHKOM.si.

Prijaznost, strokovnost, osebni kontakt ter hiter odziv naših sodelvcev so odlike, ki zaznamujejo storitve poprodajne podpore.

Naročila in prijava napak

Za hitrejše in lažje reševanje zahtevkov, potrebujemo:

  • Ime podjetja, kontaktno osebo in številko zahtevka v primeru da ga že imate
  • Natančnen opis naročila in prijava napak (IP naslov, interna številka, javna številka, čas in datum pričetka težav…)
  • Lokacijo, kjer prihaja do težav

Kontaktni center CITYPORT:

e-pošta: kontaktni.center@cityport.si
tel:  +386(0)590 78 144
fax: +386(0)590 78 142

Ne spreglejte novosti in nasvete

Prijavite se na Cityport e-novice z zanimivostmi in nasveti s področja oblačnih sistemov, telefonije, spletnega gostovanja in ostalimi koristnimi vsebinami.