Klicni center- 1 nivo

Komunikacija ni omejena zgolj na telefonijo, ampak združuje različne medije ter načine in oblike sporočanja, pa naj bo to preko mobilnega aparata, faksa, e-pošte, videa ali spletnih aplikacij (chat) ter socialnih omrežij (facebook, twitter,…).

cc1

Vedno več podjetji se zaveda, da ni dovolj, da se na interakcije s strankami samo odgovori. Pomembna je tudi kvalitetna, hitrost in vsebina odgovora, pri čemur vam je lahko tehnologija, ki jo ponuja storitev  Cityport Kontaktni Center, v veliko pomoč in vam prihrani marsikateri glavobol in skrbi.

 

Ali ste vedeli, da z uporabo zalednih sistemov CRM, ERP, različnih baz podatkov ter integracije s klicnim/kontaktnim centrom, lahko še bolj izboljšate kvaliteto komunikacije s stranko, ter tako povečate možnost uspešne prodaje vašega produkta ali storitve.

Storitev Cityport vam omogoča uporabo klicnih/kontaktnih centrov, ki jo potrebujejo nezahtevni uporabniki, kateri želijo samo osnovno storitev (kot je pregled klicev in osnovna statistika klicev,..), srednje in visoko zahtevni uporabniki, ki zahtevajo napredno funkcionalnost (integracija klicev, e-pošte, zalednih sistemov,…).

cc2

S storitvijo Cityport, lahko uporabljate tako imenovane »out of the box« rešitve kakor tudi po meri narejene rešitve za klicni/kontaktni center. Storitev znamo prilagoditi vašim potrebam in zahtevam, katere pred implementacijo skupaj z vami preučimo in vam predlagamo najustreznejšo rešitev za vaše težave.

Prednosti, ki jih omogoča kontaktni/klicne center  podjetju:

    •     optimalen izkoristek človeških virov, ki so v danem trenutku na razpolago
    •     izboljšana odzivnost podjetja in sodelovanje med zaposlenimi
    •     izboljšana produktivnost
    •     razširitev načinov komuniciranja
    •     izoblikovanje konkurenčne prednosti in povečanje donosnosti podjetja

[constantcontactapi formid=”1″]